Cukier kokosowy

Bogaty w wiele składników odżywczych, w tym: magnez, potas, cynk oraz żelazo. Obfituje w szeroką gamę witamin grupy B oraz witaminę C. Nie jest rafinowany i nie zawiera sztucznych barwników. Ma bardzo niski indeks glikemiczny (GI 35), co w porównaniu z cukrem białym (GI 70) czyni go słodką alternatywą. Ma łagodny, karmelowo-kokosowy smak.

Ciekawostka:

Cukier kokosowy zawiera więcej potasu niż banany! Potas dobrze wpływa na ciśnienie krwi, układ nerwowy, pracę mięśni, koncentrację i regulowanie gospodarki wodnej. Jest tzw. pierwiastkiem śladowym, więc trudno go uzupełnić, dlatego wskazane jest jedzenie produktów z naturalnym potasem.



 

Mleko kokosowe

Nie zawiera laktozy, kazeiny i cholesterolu. W Azji nazywane jest lekiem na wszelkie zło, gdyż zawiera mnóstwo zdrowych dla człowieka składników, m.in. jest bogatym źródłem aminokwasów, zdrowego tłuszczu, białka, błonnika, żelaza, sodu, wapnia, magnezu, fosforu, potasu i witaminy C. Z uwagi na dużą zawartość żelaza, fosforu, potasu, sodu, manganu i miedzi, świetnie nadaje się jako napój izotoniczny po intensywnym treningu.

Ciekawostka:

Mleko kokosowe zawiera więcej wapnia niż miąższ kokosa. Ma ponadto właściwości bakteriobójcze, wirusobójcze i grzybobójcze, dlatego skutecznie wspomaga zwalczanie trądziku, infekcji i różnego rodzaju zapaleń.

 

    

Białko słonecznika

Zawiera witaminy z grupy B, w tym przede wszystkim kwas foliowy, a także cynk, wapń, fosfor, magnez, potas i aminokwasy. Nie ma w sobie glutenu, jest organiczne
i wolne od GMO. W 100% wegańskie.

Ciekawostka:

Białko jest podstawowym budulcem organizmu. Znajduje się nie tylko w mięsie, doskonałym jego źródłem są także niektóre rośliny, np. słonecznik.


 

Błonnik uznawany jest za element przyspieszający i usprawniający działanie układu pokarmowego. Wspomaga pracę jelit, pomaga przy problemach trawiennych
i zaparciach, ułatwia regularne wypróżnianie. Obniża także poziom cholesterolu i pomaga zapobiegać miażdżycy. Opóźnia wchłanianie glukozy.

Ciekawostka:

Błonnik hamuje uczucie głodu dzięki temu, że zwiększa objętość pokarmu w żołądku. Wydłuża uczucie sytości i sprzyja odchudzaniu. Oczyszcza też ciało z toksyn i metali ciężkich.

 

Syrop ryżowy

Zawiera głównie maltozę, czyli cukier naturalny, wegański i bezglutenowy. Nie powoduje drastycznych skoków poziomu cukru we krwi, dzięki czemu nie powoduje napadów wilczego głodu ani ataków senności. Zawiera potas, magnez, żelazo, wapń i witaminy z grupy B, które działają korzystnie na układ nerwowy.

Ciekawostka:

Syrop ryżowy to najpopularniejszy, obok stewii, ksylitolu i cukru trzcinowego, zdrowszy zamiennik cukru. W przeciwieństwie do szkodliwego dla zdrowia syropu glukozowo-fruktozowego, który jest produktem przetworzonym przemysłowo, syrop ryżowy powstaje w wyniku długotrwałego procesu, opartego na działaniu naturalnych enzymów, jest więc całkowicie naturalny.

 

 

 

© 2017 Me Gusto WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE